Αυτή είναι η εταιρία που χάνει 1.000.000 ευρώ την ώρα λόγω κορωνοϊού
Κορωνοϊός οικονομία ύφεση: Η πανδημία του κορωνοϊού έχει δημιουργήσει ζοφερό τοπίο στις οικονομίες όλου του κόσμου. Ακόμα και εταιρίες-κολοσσοί έχον τεράστια προβλήματα.
Η εταιρεία ξεκίνησε μετά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο. Στις 25 Αυγούστου 1919, η προκάτοχός της Aircraft Transport & Travel (AT & T), εγκαινίασε την πρώτη προγραμματισμένη καθημερινή πτήση στην ιστορία, μεταξύ Λονδίνου και Παρισιού. Στις 31 Μαρτίου 1924, τέσσερις βρετανικές αεροπορικές εταιρείες, η Instone, η Handley Page, η Daimler Airways (απόγονος της AT & T) και η British Air Marine Navigation, συγχωνεύθηκαν για να δημιουργήσουν την Imperial Airways, η οποία ανέπτυξε τα δρομολόγια προς τις (τότε) αποικίες, την Αυστραλία και την Αφρική.
Στο μεταξύ, μικρότερες βρετανικές αεροπορικές εταιρείες είχαν ξεκινήσει πτήσεις. Αυτές συγχωνεύθηκαν το 1935 για να δημιουργήσουν την πρώτη ιδιωτική British Airways Ltd. Η Imperial Airways και η British Airways Ltd. κρατικοποιήθηκαν το 1939 και συγχωνεύθηκαν στην British Overseas Airways Corporation (BOAC). Μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, η BOAC συνέχισε να εκτελεί πτήσεις μεγάλων αποστάσεων, εκτός των δρομολογίων προς τη Νότια Αμερική, τα οποία εκτελούνταν από την British South American Airways, η οποία εν συνεχεία συγχωνεύθηκε ξανά με την BOAC. Οι πτήσεις Ευρώπης και εσωτερικού εκτελούνταν από μια νέα εταιρεία, την British European Airways (BEA).
Τη δεκαετία του 1950 ξεκίνησε η εποχή των αεροσκαφών τζετ. Πρωτεργάτης στην επανάσταση αυτή η BOAC, που δρομολόγησε το πρώτο επιβατικό αεροσκάφος τζετ, το De Havilland Comet, προς το Γιοχάνεσμπουργκ το 1952, ολοκληρώνοντας το δρομολόγιο στο μισό χρόνο απ’ ό,τι πρωτύτερα. Η γέννηση του μαζικού τουρισμού έφερε αλλαγές στην αεροπορική αγορά. Η ΒΕΑ ανταποκρίθηκε στην συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση, με την ίδρυση της ΒΕΑ Airtours, που δημιουργήθηκε το 1970. Η BOAC και η BEA συγχωνεύθηκαν στη νέα British Airways το 1974. Η ΒΑ, σχεδόν ταυτόχρονα με την Air France ξεκίνησε πτήσεις με το πρώτο υπερηχητικό αεροσκάφος, το Concorde, τον Ιανουάριο του 1976. Το Νοέμβρη του 2010 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε στην εταιρεία πρόστιμο 104 εκ. ευρώ για τη συμμετοχή της σε καρτέλ εμπορευματικών αερομεταφορών.
Ο Σερ Τζον Κινγκ (Sir John King), μετέπειτα Λόρδος Κινγκ, έγινε πρόεδρος της ΒΑ το 1981, με την αποστολή να προετοιμάσει την εταιρεία για την επικείμενη ιδιωτικοποίησή της. O Κινγκ κατάφερε να αντιστρέψει την ελλειμματική πορεία του κολοσσού των αερομεταφορών και να την καταστήσει μια από τις πιο κερδοφόρες αεροπορικές εταιρείες του κόσμου. Μάλιστα, ο Κινγκ έφτασε σε σημείο να χαρακτηρίζει την ΒΑ ως την «Πιο αγαπημένη Αεροπορική Εταιρεία του Κόσμου» («The World’s Favourite Airline»), ενώ άλλες μεγάλες αεροπορικές εταιρείες πάσχιζαν για να επιβιώσουν. Ο στόλος της εταιρείας και το δίκτυο προορισμών, σύντομα επεκτάθηκαν, ενώ διάφοροι ειδικοί επί του μάρκετινγκ και της προώθησης του εμπορικού σήματος της ΒΑ, επιστρατεύθηκαν για να αναστρέψουν την εικόνα της βρετανικής εταιρείας. Στις αρχές της δεκαετίας του 1980, πραγματοποιήθηκαν περίπου 23.000 απολύσεις, όμως το ηθικό των εργαζομένων παρέμεινε υψηλό. Ο Λόρδος Κινγκ, επίσης, αναγνώρισε τη σημασία του Concorde στη στρατηγική της εταιρείας.
Ο κρατικός αερομεταφορέας τελικά ιδιωτικοποιήθηκε και οι μετοχές του έγιναν διαθέσιμες μέσω του Χρηματιστηρίου του Λονδίνου, τον Φεβρουάριο του 1987. Τον Απρίλιο του 1988, η British Airways ολοκλήρωσε την εξαγορά της δεύτερης μεγαλύτερης αεροπορικής εταιρείας της Μεγάλης Βρετανίας, της British Caledonian, μια εξαγορά που προκάλεσε μεγάλες αντιδράσεις. Τέλος, το 1992, απορρόφησε την Dan-Air, της οποίας η βάση ήταν στο αεροδρόμιο Γκάτγουικ.
Η BA, ήταν από τις πρώτες εταιρείες που εισήγαγε τα επίπεδα κρεβάτια, στις καμπίνες πρώτης θέσης των αεροσκαφών μεγάλων αποστάσεών της. Στις 8 Σεπτεμβρίου 2004, η ΒΑ ανακοίνωσε ότι θα πουλούσε το 18.5% των μετοχών της αυστραλέζικης Qantas, αλλά θα συνέχιζε την συμμαχία των δύο εταιρειών.
Επίσης, η ΒΑ, κατέχει το 9% των μετοχών της ισπανικής Iberia, ενώ αποτελεί ιδρυτικό μέλος (μαζί με την American Airlines, Cathay Pacific, Qantas και την Canadian Airlines) της αεροπορικής συμμαχίας oneworld, της τρίτης μεγαλύτερης αεροπορικής συμμαχίας πίσω από την SkyTeam και την Star Alliance.
Κορωνοϊός οικονομία ύφεση: Η πανδημία του κορωνοϊού έχει δημιουργήσει ζοφερό τοπίο στις οικονομίες όλου του κόσμου. Ακόμα και εταιρίες-κολοσσοί έχον τεράστια προβλήματα.
Η Βρετανία έγινε η χώρα με τους περισσότερους θανάτους στην Ευρώπη, ξεπερνώντας την Ιταλία - Κανένας θάνατος το τελευταίο 24ωρο στη χώρα μας.
Βρετανία κορωνοϊός: Δράμα δίχως τέλος στην Μεγάλη Βρετανία, καθώς ο απολογισμός από την επέλαση της πανδημίας συνεχίζεται να γράφεται αφού οι νεκροί με τις τελευταίες ανακοινώσεις ξεπέρασαν στο σύνολο τους 30.000.
Μπόρις Τζόνσον κορωνοϊός: "Ο πρωθυπουργός προήδρευσε της συνεδρίασης, που διεξήχθη στις 09.15 τοπική ώρα, και ήταν γεμάτος ενέργεια, ασκώντας την ηγεσία που χρειαζόμαστε" δήλωσε ο υπουργός Εξωτερικών της χώρας.
Χρηματιστήριο κορωνοϊός: Για ακόμη μία μέρα τα πράγματα στις αγορές είναι πάρα πολύ άσχημα λόγω του φονικού ιού.
Κορωνοϊός αεροπορικές εταιρείες: Μειώσεις δρομολογίων και εξοικονόμηση δαπανών ανακοινώνουν οι αεροπορικές εταιρείες λόγω μείωσης της ζήτησης.
Βρετανία καταιγίδα Ντένις: Σύμφωνα με την Υπηρεσία Περιβάλλοντος εκατοντάδες συναγερμοί για πλημμύρες εξακολουθούν να ισχύουν, ιδιαίτερα στη νότια Ουαλία, ενώ πέντε από αυτούς χαρακτηρίζονται σοβαροί στη δυτική Αγγλία.
Βρετανία: Καταρρακτώδεις βροχές και θυελλώδεις άνεμοι. Τέθηκε σε κόκκινο συναγερμό το νότιο τμήμα της Ουαλίας. Στο έδαφος εκατοντάδες αεροσκάφη.
Κορονοϊός - Κίνα: Όλες τις πτήσεις της προς την Κίνα ακύρωσε μέχρι τα τέλη Μαρτίου η British Airways υπό τον φόβο του κορονοϊού.