Μαρκ Ζούκερμπεργκ περιουσία: Ο"Mr Facebook" βγάζει περισσότερα από 48.000 δολάρια ανά 2 λεπτά
Μαρκ Ζούκερμπεργκ περιουσία: Ο ρυθμός που κερδίζει χρήματα ο ιδρυτής του Facebook είναι πραγματικά εντυπωσιακός.
Ο Μαρκ Έλλιοτ Ζούκερμπεργκ γεννήθηκε στις 14 Μαΐου 1984 στο Ουάιτ Πλέινς της Νέας Υόρκης. Άρχισε να προγραμματίζει ενώ ήταν στο Γυμνάσιο. Ο Ζούκερμπεργκ προσελκύστηκε από εταιρίες όπως η Microsoft και η AOL, ωστόσο ο ίδιος επέλεξε να σπουδάσει στο Χάρβαρντ.
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ίδρυσε το Facebook στις 4 Φεβρουαρίου 2004 και προοριζόταν αρχικά για χρήση μόνο από φοιτητές του Χάρβαρντ. Πρώτοι χρήστες του Facebook ήταν, εκτός από τον ίδιο τον ιδρυτή του, ο Κρις Χιούζ (συγκάτοικος του Ζούκερμπεργκ και ιδρυτικό μέλος του facebook), ο Ντάστιν Μόσκοβιτς (συγκάτοικος του Ζούκερμπεργκ στο Χάρβαρντ και ιδρυτικό μέλος του facebook), ο Arie Hasit (ο πρώτος μη ιδρυτής που άνοιξε λογαριασμό και φίλος με τον Κρις Χιούζ) και ο Marcel Laverdet (πιθανόν ο πρώτος μη φοιτητής του Χάρβαρντ που όμως ήταν φίλος με τους πρώτες χρήστες).
Όταν συνειδητοποίησε ότι το Facebook θα μπορούσε να εξελιχτεί σε κάτι μεγάλο αποφάσισε να φύγει από το Χάρβαρντ στη μέση των σπουδών του ώστε ν’ ασχοληθεί με αυτό. Όπως είπε και ο ίδιος: “Χρειάστηκα 5 λεπτά για να αποφασίσω ότι έπρεπε να φύγω”.
Ύστερα μετακόμισε στο Πάλο Άλτο της Καλιφόρνια, όπου βρίσκονται σήμερα τα γραφεία του Facebook. Ίσως η σημαντικότερη απόφαση της καριέρας του ήταν η άρνησή του να πουλήσει το Facebook στη Yahoo για το εξωφρενικό ποσό των 1 δισ. δολαρίων. Σήμερα η εταιρία αξίζει περισσότερο από 500 δισ. δολάρια.
Απεικονίσεις του σε Έργα
Μαρκ Ζούκερμπεργκ περιουσία: Ο ρυθμός που κερδίζει χρήματα ο ιδρυτής του Facebook είναι πραγματικά εντυπωσιακός.
Θύμα απάτης πέφτουν καθημερινά χιλιάδες χρήστες του διαδικτύου, αυτή φορά με το email- απάτη που έχει αποστολέα τον "Mr facebook", Μάρκ Ζούκερμπεργκ.
Μαρκ Ζούκερμπεργκ: Ο ιδρυτής του Facebook έγραψε ένα κείμενο και μεταξύ άλλων έκανε την πρόβλεψη του για το πως θα είναι ο κόσμος στο τέλος της δεκαετίας.
Η υπογραφή ενός ανθρώπου λέει πολλά για τον χαρακτήρα του, σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν ειδικές μελέτες που έχουν γίνει.
Twitter: Η νέα πολιτική της πλατφόρμας θα αρχίσει να εφαρμόζεται από τις 22 Νοεμβρίου.
Ένας ξύλινος κύβος για το κομοδίνο που απευθύνεται κυρίως στις μαμάδες
Facebook: Χρηματοδοτεί αδρά έρευνες, οι οποίες θα φέρουν το δημοφιλές social media στη νέα εποχή, με άγνωστες όμως επιπτώσεις.
Facebook: Αν νομίζετε ότι τα ηχητικά μηνύματα που στέλνετε στο Messenger είναι ασφαλή, τότε κάνετε μεγάλο λάθος.
Facebook: Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ το πήρε απόφαση και αλλάζει τα ονόματα στις δύο δημοφιλείς εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης.